Elektronisk kommunikasjon som naturalytelse og utgiftsgodtgjørelse
Hvis arbeidsgiver dekker ansattes elektroniske kommunikasjon (fri telefon, mobiltelefon, bredbånd) skal rapporteres og beskattes for den som får fordelene. Dette kalles naturalytelser og er skattepliktig fordeler. Elektronisk kommunikasjon menes fri telefon, mobiltelefon, bredbånd som arbeidsgiver dekke istedenfor ansatte. Det betyr ansatte får fri bruk av de nevnte elektronisk kommunikasjon, mens arbeidsgiver som får faktura og […]
Elektronisk kommunikasjon som naturalytelse og utgiftsgodtgjørelse Read More »









